Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/mcitycoi/public_html/controlers/article.php on line 38
אלי גבאי – על חדשנות, עולם הבניה, ומה שביניהם | לוח 10 - סובב נדלן
חיפוש
 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

אלי גבאי – על חדשנות, עולם הבניה, ומה שביניהם

 

אלי גבאי מנכ”ל קבוצת גבאי מאמין שעולם הבניה והחדשנות הטכנולוגית יכולים בהחלט להשתלב נפלא ביחד. בפרט כאשר אנחנו מדברים על ההתחדשות העירונית. התחדשות עירונית הפכה להיות מאד פופולרית בשנים האחרונות. ולא בכדי. כאשר אנחנו מדברים על מקום בטוח, אנחנו מדברים על הבית. וחשוב שתהיו בידיים הטובות ביותר

 

אלי גבאי מנכ"ל קבוצת גבאי מאמין שעולם הבניה והחדשנות הטכנולוגית יכולים בהחלט להשתלב נפלא ביחד. בפרט כאשר אנחנו מדברים על ההתחדשות העירונית. התחדשות עירונית הפכה להיות מאד פופולרית בשנים האחרונות. ולא בכדי. כאשר אנחנו מדברים על מקום בטוח, אנחנו מדברים על הבית. וחשוב שתהיו בידיים הטובות ביותר.

בניה בחדשנות – זה לא חלום, זאת מציאות

בין אם אנחנו מדברים על בניה פונקציונלית ובין אם אנחנו מדברים על עיצוב הבית. על מנת שהתוצאות תהיינה באמת מושלמות אין באמת דרכי קיצור. עליכם להיות בהתקשרות עם אנשי המקצוע הטובים ביותר שידעו לא רק לבנות באופן מעוצב או פונקציונלי או שניהם. אלא לפני הכל, באופן הבטיחותי לשמירה עליכם.

קבוצת גבאי בראשותה עומד אלי גבאי היא מהחברות הוותיקות בעולם הנדל"ן. החברה בעלת ניסיון של מעל 40 שנים בתחום הנדל"ן בכלל. ובתחום ההתחדשות העירונית בפרט. 

אלי גבאי מנכ"ל הקבוצה זיהה את הפוטנציאל בעולם ההתחדשות העירונית עוד בתחילתו בארץ. והחל למנף את התחום כאשר הקבוצה שילבה את תחום זה גם בבניית בית חכם. תוך כך, הפך את קבוצת גבאי לחברה המובילה ביותר בתחום. לקבוצת גבאי חמש חטיבות מקצועיות העובדות בשיתוף פעולה מופלא אחת עם השניה. החטיבות מביאות לתוצאות מוצלחות, בטיחותיות ואיכותיות.

אך דבר זה לא מתאפיין רק בחדשנות טכנולוגית הקשורה למזגנים, ושליטה מרחוק על הבית. חדשנות בבנייה הקשורה ליכולות עיצוביות המשלבות גם ביטחון ובטיחות. ובכלל בידיעה שיש לכם על מי לסמוך, לאורך כל הדרך.

בין אם אתם בבניה במסגרת התחדשות עירונית ובין אם לא. כאשר אנשי המקצוע שאתם בוחרים יודעים לשלב את החדשנות בבניה גם בחומרים, גם בטכניקה וגם בטכנולוגיה ללא ספק אתם בידיים טובות. חשוב שיהיה לכם עם מי לדבר, וגב תומך לאורך כל התהליך.

למה קבוצת גבאי בראשותו של אלי גבאי

חברת גבאי נוסדה בשנות ה80 על ידי שמשון גבאי שהעביר עם השנים את שרביט הניהול אל ילדיו. כעת החברה בראשותו של אלי גבאי. גבאי, המוביל את החברה המבוססת על מצוינות ערכית ומערכת יחסים משפחתית חמה, דואג שהחברה תעביר את המסר. חברה שאפשר להרגיש בה את ערכי המצוינות והמשפחתיות גם מול הלקוחות. וגם בהתנהלות הפנימית בחברה.

אלי גבאי החל את דרכו בקבוצת גבאי עוד בחופש הגדול בצעירותו. כך החל לחלום על ניהול העסק. ואף להמשיך את ניהול העסק בבגרותו. החברה עצמה כוללת כבר מאות אלפי לקוחות. ואלפי יחידות דיור שנבנו ועוד יבנו. וזאת על סמך תקנים מחמירים ומבדקים מדוקדקים.

כל בן משפחה מודע לתפקידו. ומבצע אותו על הצד הכי טובה שרק ניתן. ההקשרים המשפחתיים מונחים בצד. וההתנהלות היא מקצועית לחלוטין.

העסקה הראשונה של אלי גבאי מנכ"ל קבוצת גבאי

אלי גבאי מנכ"ל קבוצת גבאי משתף בהתרגשות: בכל חופש גדול היה בו את ההרגל להגיע עם אביו אל החברה וכך נרקם חלומות לנהל אותה. גבאי היה מגיע אל אתרי הבניה, נצמד אל הצוותים המקצועיים ולאט לאט בסבלנות בה ורצון להצליח למד את המקצוע והגיע למקומו כיום בעבודה קשה ולא מובנת מאליה.

 העסקה הראשונה של אלי גבאי היתה בעודו בן 25. לאחר שסיים את השירות הצבאי החל להכנס לנעלי ההנהלה בחברה ומאותו רגע הוביל את הקבוצה לרכישות משמעותיות של לא מעט קרקעות בישראל. תוך כך, ניהל גם קידום של יחידות דיור ואף רכישת חברות איכותיות המאפשרות תפוקת עבודה גבוהה ולאלפי יחידות דירו.

הטיפ של אלי גבאי – אמביציה מביאה אתכם רחוק

השנים האחרונות מאופיינות בבשורות טובות מקבוצת גבאי שהתחדשה במגוון של פרויקטים במרכז הארץ ובשאר רחבי הארץ. בעוד שהעסקה הראשונה של אלי גבאי היתה בשנת 2008, מאז התרחבו צעדיו בפרט, וצעדי החברה בכלל וכעת הקבוצה היא שחקנית מרכזית והמובילה ביותר בישראל בתחום הנדל"ן עם וותק של מעל 40 שנים, וניסיון עתיר במגוון של פרויקטים, בכל סגנונות הבניה.

כאשר אתם בוחרים בחברה מקצועית שתלווה אתכם מתחילת התהליך ועד לסופו אתם בדרך הנכונה. אנשי מקצוע בעלי הניסיון והוותק בבניה מוכיחים בכל פעם מחדש שהבית הוא המקום הבטוח שלנו. עיצוב נכון, משולב בבטיחות הנכונה ובפונקציונליות המתאימה יביאו לתוצאות המיוחלות. 

קרדיט תמונה: UNSPLASH

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים