חיפוש
 
לדף הבית >>     ofir מקדמים - .אופיר כתבות תדמית >>

מדוע נדרש אישור כיבוי אש

 

בטיחות אש היא היבט חיוני בחיינו, המשפיע על סביבות שונות כגון עסקים, בנייני מגורים ושטחים ציבוריים. אומנם איש מאיתנו לא רוצה לחשוב על זה, אך שריפות פורצות בפתאומיות כמעט בכל מקום. זו הסיבה שבגללה קיימים כל כך הרבה נהלים בתחום הזה

 

בטיחות אש היא היבט חיוני בחיינו, המשפיע על סביבות שונות כגון עסקים, בנייני מגורים ושטחים ציבוריים. אומנם איש מאיתנו לא רוצה לחשוב על זה, אך שריפות פורצות בפתאומיות כמעט בכל מקום. זו הסיבה שבגללה קיימים כל כך הרבה נהלים בתחום הזה. כלומר, הנהלים והאישורים השונים נכתבו כתוצאה מהסקת מסקנות אחרי שריפות שכבר התרחשו וגבו חיי אדם. לכן, אם גם אתם חושבים להקים היום עסק חדש, ברור שאתם חייבים לדעת כל מה שצריך אודות הנושא של אישור כיבוי אש. אחד מהדברים הראשונים שאתם חייבים להבין, זה שלא מדובר על עניין של החלטה אישית שלכם. במילים אחרות: אם יש נהלים ואישורים שאתם צריכים לקבל כדי לתפעל בצורה את חוקית את העסק שלכם, ואם לא תחזיקו באישורים הנדרשים – העסק שלכם יפעל בניגוד לחוק. זה כמובן מצב שלא כדאי למצוא את עצמכם נתונים בו, ולכן חשוב לעשות הכול כדי לקבל את האישור הנדרש כמה שיותר מהר. מעבר לכך, אסור לשכוח שמדובר כאן לא רק על עניין של ציוד שיש לכם בעסק, אלא בעיקר על חיי אדם. 

תהליך קבלת האישור הנדרש

כאשר מדברים על קבלת אישור כיבוי אש מדברים על תהליך שכולל כמה שלבים שונים. ראשית, חשוב להבין שבכל אזור בישראל יש לפנות אל הרשות הרלוונטית כדי להבין מה עליכם לעשות ואיך להתקדם כדי לקבל את האישור הדרוש לכם מבחינת כיבוי אש. שנית, יש להגיש לא מעט מסמכים שכוללים את תיאור העסק, המיקום, הגודל שלו, הפעילות שתתבצע בו ועוד. חשוב לדעת שהרבה פעמים התהליך הזה עלול להיות מעט ארוך, כך שרצוי לבקש עזרה מאנשי המקצוע המתאימים. לא חסרים היום מומחים שעובדים בתחום כיבוי האש, כך שאם תוכלו להיעזר בהם, רצוי שתפנו אליהם כמה שיותר מהר. 

איך לבחור את המומחים שיוכלו לעזור לכם בנושא הזה? 

בין אם דרוש לכם היום אישור של כיבוי אש כי אתם מקימים עסק ובין אם דרוש לכם אישור כזה עבור בניין חדש שאתם בונים, אתם צריכים עזרה. להבין לבד איך מתמודדים מול הבירוקרטיה הקשורה לעניין זה לא דבר פשוט. לעומת זאת, אם תפנו אל חברה מקצועית שזו המומחיות שלה, אין ספק שאנשיה יוכלו לעזור לכם על הצד הטוב ביותר, אז למה שלא תעשו זאת? כל שעליכם לעשות כעת זה לבדוק איזו חברה תוכל לעזור לכם לקבל את כל האישורים הנדרשים כמה שיותר מהר. כמובן שתשלמו על שירות כזה, אבל זה ישתלם לכם, ואפילו מאוד. אם מישהו אחר יטפל בכל העניין של השגת האישור הדרוש לבניין, זה יקל עליכם. כיבוי אש זה מסוג אותם הדברים שלא כדאי לקחת בהם סיכונים מיותרים. לכן כדאי לאתר עוד היום את המומחים שיוכלו ללוות אתכם בעניין הזה, אז למה אתם מחכים? 

 

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים