חיפוש
 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

המשכנתא לא מספיקה? הלוואה משלימה לקניית דירה

 

קניית דירה היא ללא ספק אחד מהצעדים הכי משמעותיים, צעד שיכול לשנות את חיינו מקצה לקצה. זוהי הסיבה שאחת המטרות המרכזיות של לא מעט אנשים היא לרכוש דירה

 

קניית דירה היא ללא ספק אחד מהצעדים הכי משמעותיים, צעד שיכול לשנות את חיינו מקצה לקצה. זוהי הסיבה שאחת המטרות המרכזיות של לא מעט אנשים היא לרכוש דירה. גם אם זה אומר שהם צריכים לעבוד קשה וגם לחסוך לא מעט על מנת להפוך את החלום למציאות. אך מה תעשו במקרה שבו גיליתם כי לא תוכלו לקחת מספיק משכנתא? הלוואה לקניית דירה היא הפתרון שיכול לסייע לכם לרכוש את הדירה מבלי להתפשר.

מי זכאי לקבל הלוואה משלימה?

הלוואה לקניית דירה כהלוואה משלימה ניתנת ברוב המקרים על ידי המדינה לזוגות שלא רכשו דירה בעבר. מדובר בעיקר על זוגות צעירים שרוצים להפוך את החלום שלהם למציאות, ולא יכולים לעשות זאת. המדינה נרתמת לטובת המשימה על מנת לאפשר לזוגות או למשפחות לרכוש את הדירה הראשונה. אם לא מדובר על דירה ראשונה, אז ככל הנראה תצטרכו לקחת הלוואה ממקורות מימון אחרים. מקורות מימון אחרים יבחנו את הזכאות על פי המצב הכלכלי של כל אחד.

מדוע כדאי לקחת הלוואה לקניית דירה?

אולי אתם חושבים כי לקיחת הלוואה משלימה לרכישת דירה זה מהלך שיכול להתברר כמסוכן. אך בפועל דירה היא נכס שמשביח את עצמו עם הזמן, והמחיר של הדירה כיום יגדל בעוד שנה או שנתיים. לכן כאשר אתם רוכשים דירה אתם חושבים על העתיד ולא על ההווה. בנוסף אתם תוכלו למכור את הדירה בשלב כזה או אחר, ולהביא את עצמכם למצב שבו תוכלו להרוויח לא מעט.

מה צריך לבדוק בעת לקיחת הלוואה משלימה?

יש הבדל בין הלוואה לקניית דירה ובין הלוואה משלימה לקניית דירה. הלוואה משלימה מגיעה לרוב ביחד עם משכנתא, ולכן אתם צריכים להיות זהירים. מוטב כי תבחנו את יכולת ההחזר החודשית שלכם, כך שתוכלו להחזיר גם את המשכנתא וגם את ההלוואה. לא מעט אנשים שהיו להוטים לרכוש דירה שכחו לבחון את המצב הזה. לכן הם מצאו את עצמם בסיטואציה שבה הם התקשרו להחזיר הלוואות. כעת יש לכם אפשרות להפוך את החלום למציאות בצורה מבוקרת וזהירה.

מהו סכום ההלוואה שאתם צריכים לקחת?

ברוב המקרים אם הצלחתם לחסוך, יהיה לכם הון עצמי שתוכלו להשקיע אותו ברכישת הדירה. לאחר מכן תוכלו לבחון בהתאם להון העצמי שלכם, כמה משכנתא אתם יכולים לקחת. אחרי שאתם חשבתם את ההון העצמי יחד עם המשכנתא, תגלו כמה כסף חסר לכם. לרוב ככל הנראה מדובר על כמה עשרות אלפי שקלים או כמה מאות אלפי שקלים. יש כאלה שיהיה חסר להם סכום זניח לטובת רכישת הדירה.

רוצים לקחת הלוואה לקניית דירה כהלוואה משלימה? דיגיטל פיננסים תשמח לספק לכם הלוואה משלימה של עד 150 אלף שקל מבלי שתצטרכו לצאת מהבית או לשבור את הראש.

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים