Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/mcitycoi/public_html/controlers/article.php on line 38
חיים יעקבי ממקימי יעקבי יוניברסל ”העיר מודיעין הולכת ומתעצמת ומושכת משקיעים רבים” | לוח 10 - סובב נדלן
חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חיים יעקבי ממקימי יעקבי יוניברסל ”העיר מודיעין הולכת ומתעצמת ומושכת משקיעים רבים”

 

הזוג יעקבי העוסק ביזמות נדל”ן ואחראי על עשרות פרויקטים כבר מעל 2 עשורים, ממקימי ”יעקבי יוניברסל” מחזירים את מודיעין חזרה לרשימת הערים בעלות פוטנציאל הרווח מנדל”ן, מגדלים מפוארים, מרכזי עסקים, בנייני משרדים ועוד פרויקטים רבים הם חלק ממה שעומד לקרות במודיעין, לא תאמינו איזה שינוי העיר עוברת תוך 2.5 דקות של קריאה

 

הזוג יעקבי העוסק ביזמות נדל"ן ואחראי על עשרות פרויקטים כבר מעל 2 עשורים, ממקימי "יעקבי יוניברסל" מחזירים את מודיעין חזרה לרשימת הערים בעלות פוטנציאל הרווח מנדל"ן, מגדלים מפוארים, מרכזי עסקים, בנייני משרדים ועוד פרויקטים רבים הם חלק ממה שעומד לקרות במודיעין, לא תאמינו איזה שינוי העיר עוברת תוך 2.5 דקות של קריאה.

מודיעין סיבוב 2 למי שפספס, עם חיים יעקבי

עוד בהקמת העיר העריכו כי הפוטנציאל הוא עצום הן מבחינת הנדל"ן והן מבחינת התושבים וההון האנושי שיבחר להתגורר בה.

הרבה מאוד תושבים מהמרכז מצרים על כך שלא רכשו והשקיעו במודיעין בתחילת דרכה, מנגד היו אלו שזיהו את הפוטנציאל שהניבו תשואת נדל"ן לא נתפסת.

עד היום מאז הקמתה, העיר גדלה והתרחבה עד כדי שהיא ממשה ככל הניתן את פוטנציאל הקיים בה, המשקיעים מרוצים וממשיכים להשקיע והצורך והביקוש הולכים ומתגברים.

גם הפעם תוכניות הבנייה וההתחדשות העירונית משתלמים ומושכים משקיעים רבים להשקיע בנדל"ן עסקי, כמעט על סף ההשקעה הבטוחה. 

למה שגם אתם לא תרוויחו ממודיעין שמתעצמת? מסר מחיים יעקבי

אם בעבר חששתם מעסקאות נדל"ן מסחרי, בטח בעיר חדשה שמעט רחוקה מהמרכז, תדעו שיש לכם הפעם סיכוי לממש עסקה בעלת פוטנציאל גבוהה משמעותית בעיר הנחשבת ליוקרתית ואיכותית.

כיום מודיעין הולכת ומתעצמת ומושכת משקיעי נדל"ן רבים בכל קנה מידה וסדר גודל, יזמים פרטיים, מסחריים ועד טייקונים של נדל"ן.

מודיעין הוכיחה את עצמה מאז הקמתה ומאז רק הלכה והתקדמה, העיר ממוקמת על צירי תנועה ראשיים ורחבים שקיצרו את הדרך אל ומי מודיעין בצורה חסרת תקדים.

כך שכיום האפשרויות כה רבות ובטח כשחברה כמו "יעקבי יוניברסל" בתמונה, איכות עבודתם ידוע ומושכת משקיעים מכל רחבי הארץ לשריין השקעות בפרויקטים בהם החברה מובילה.

למה משקיעים נמשכים למודיעין? חיים יעקבי מסביר

מודיעין היא עיר שהחלה את דרכה כעיר שקטה ורגוע, תוכננה בקפידה בצורה מתחשבת בתושבים ובשטחים הציבוריים, תוך ניצול המשאבים הטבעיים בסביבה.

העיר מפעילה מרכזים מסחריים ושכונות מגורים איכותיות ומגוונות ונמצאת בקצב גידול אוכלוסייה של 2.6%, מה שמבטיח גדילה והרחבה נוספת גם בעתיד.

משקיעים רבים מבינים את הפוטנציאל ורובם בעלי הצלחות מוכחות, לכן הם ממשיכים להימשך לעסקאות הנדל"ן שמודיעין מספקת.

כוחה של מודיעין – הסבר נוסף מחיים יעקבי

חיים יעקבי בהסבר על מודיעין: היא חלק מאיחוד רשויות מודיעין – מכבים – רעות, מכאן שכחה הצרכני הוא אחד מהמבוססים ומספק מענה קרוב ל-100 אלף תושבים, אליהם כל שנה נוספים קרוב ל-3000 תושבים נוספים.

משקיעים רבים נמשכים לעסקאות במודיעין מכיוון שהן פתרון לבעלי עסקים הזקוקים למשרדים באזור זה בסמוך לערים כמו ירושלים, תל אביב, בקעת אונו ועוד מספר ערים סמוכות.

ההזדמנות שלכם להשקיע במודיעין – "יעקבי יוניברסל"!

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים