Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/mcitycoi/public_html/controlers/article.php on line 38
טיפים מנצחים לאריזת בית לפני מעבר | לוח 10 - סובב נדלן
חיפוש
 
לדף הבית >>     נדלן מקומי >>

טיפים מנצחים לאריזת בית לפני מעבר

 

מעבר דירה הוא ללא ספק אחת מהפעולות שכל אחד מאיתנו יבצע מתישהו בחייו. החלק הכי קשה במעבר הוא כמובן אריזת החפצים. במשפחה ממוצעת של חמש נפשות תמצאו ציוד רב והקושי הגדול מתבטא בזמן האריזה ודרך האריזה. אז איך מתחילים? מהי שיטת העבודה היעילה ביותר? במה לארוז את הציוד? על כל השאלות האלו נענה במאמר הבא.

 

לגזור זמנים בצורה נכונה

כל הובלה של ציוד לדירה חדשה או בית מתחילים בחישוב הזמן שיש עד להובלה. כאשר אתם יודעים כמה זמן יש לכם, אתם יכולים לבצע תכנון נכון יותר ולהספיק לארוז את הכל בזמן. יש לקחת בחשבון זמנים שאתם לא נמצאים בבית ולא יכולים לבצע את האריזות. ככל שלוח הזמנים שלכם צפוף יותר, כך כדאי לתכנן את האריזות ליותר זמן. ההמלצה היא להתחיל לארוז בטווח של חודש עד שבועיים לפני יום המעבר. אם אתם ממש צפופים בזמן ואין סיכוי שתספיקו, כדאי לדעת שיש חברות שמציעות שירותי אריזה. לפעמים ניתן למצוא אנשים שאורזים בחברות של שירותי הובלות בנהריה ולפעמים אלו חברות שזה העיסוק שלהם, אריזה ופריקה.

אילו חפצים כדאי לארוז קודם?

אחת השאלות שתמיד עולה בזמני אריזת בית היא אילו חפצים לארוז קודם כי אנו עוד מתגוררים בבית ומשתמשים ברובם? התשובה לשאלה זו היא לארוז קודם את החפצים שאתם משתמשים בהם בתדירות נמוכה. אם אתם נמצאים בעונת הקיץ, תוכלו לארוז קודם את בגדי החורף ואת הנעליים הסגורות. בחדרי משחקים של הילדים, ניתן לארוז את רוב המשחקים ולהשאיר מספר משחקים אהובים שישמשו אותם בימים אלו. ככל שתתקרבו ליום ההובלה, תארזו דברים שאתם משתמשים בהם בתדירות גבוהה יותר. כמו כן, מומלץ להשאיר במזוודה מספר בגדים וחפצים שאתם זקוקים להם בשבוע האחרון לפני המעבר. אפשר להסתכל על זה כמו יציאה לחופשה ולארוז דברים שימושיים לשבוע.

שיטת האריזה היעילה ביותר

איך לאורז? באיזו שיטה תצליחו לארוז את החפצים שלכם בצורה היעילה ביותר? אז הדרך לעשות זאת היא קודם כל לבחור איך תבצעו את האריזה. האם תארזו כל חדר או שכדאי לכם לארוז לפי נושאים בבית, כלומר אריזה של כל הבגדים מכל חדרי הבית, אריזה של כל כלי המטבח וכדומה. הבחירה שלכם צריכה להיות לפי סדר הפריקה בדירה החדשה. אם אתם הולכים לפרוק לפי חדרים, מומלץ לארוז לפי חדרים. אם בדירה החדשה לכל ציוד יש מקום אחר בבית ולא בהכרח לפי חדרים, כדאי לכם לארוז לפי קטגוריות של חפצים.

במה אורזים?

הכי נכון לארוז חפצים בארגזים. כיום ניתן למצוא מגוון גדלים של ארגזים מצוינים ואפילו ניתן לרכוש אותם במחירים נוחים. צורת הארגז מאפשרת לכם לארוז בצורה יעילה וחכמה המנצלת את כל המקום.

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים