Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/mcitycoi/public_html/controlers/article.php on line 38
יו”ר לשכת המתווכים במודיעין ונציגי המתווכים מארה”ב | לוח 10 - סובב נדלן
חיפוש
 
לדף הבית >>     נדל”ן מסחרי >>

יו”ר לשכת המתווכים במודיעין ונציגי המתווכים מארה”ב

 

זאב שומכר, יו”ר לשכת מתווכי הנדל”ן במודיעין, נפגש עם נציגי לשכת המתווכים האמריקאית

 

זאב שומכר, מנכ"ל קבוצת שומכר נדל"ן ויו"ר לשכת מתווכי הנדל"ן מודיעין, הוזמן להשתתף במפגש בינלאומי, בו השתתפו נציגי לשכת מתווכי הנדל"ן הארצית עם נציגי לשכת המתווכים בארה"ב.

נציגים של NAR (ראשי תיבות של National Association of Realtors) הגיעו לישראל כדי לפגוש את עמיתיהם, המתווכים המקומיים. בפגישה שהתקיימה בתל אביב נבחנו אפשרויות לשיתופי פעול ועזרה ללשכה הארצית.

זאב שומכר מדווח כי נציגי הלשכה בישראל הפגישו את האורחים מארצות הברית עם ועדת הכספים ונציגי משרד המשפטים בכנסת, כדי שנבחרי הציבור שלנו ישמעו כיצד הלשכה האמריקאית מעורבת בתהליכי קבלת החלטות ויוכלו ליישם זאת גם ברמה המקומית.

שומכר מציין, כי מהמפגש עם המתווכים האמריקאים עלה, שבארה"ב לא מעבירים חוקים מבלי להיוועץ בנבחרי לשכת המתווכים. עוד למדו המתווכים בישראל, כי בארצות הברית חידוש הרשיון לעסוק בתיווך מותנה בהשתתפות בהדרכות חובה שהלשכה מעבירה, וכי בעלי משרד תיווך נדרשים לעבור מבחן נוסף המקנה להם רשיון נפרד.

שומכר מסכם את הביקור החשוב, ומציין שעל אף ההבדלים הרבים, התרבויות השונות והגישה השונה לתיווך בשתי היבשות, למתווכים בישראל ובצפון אמריקה יש התמודדויות דומות מאד.

בתמונה: איציק לוי, יו"ר לשכת מתווכי הנדל"ן הארצית ראשון משמאל, זאב שומכר, יו"ר לשכת מתווכי הנדל"ן של מודיעין שלישי משמאל

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים