Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/mcitycoi/public_html/controlers/article.php on line 38
ח”כ בליאק וזאב שומכר גבשו הצעה ל”הוראת שעה” | לוח 10 - סובב נדלן
חיפוש
 
לדף הבית >>     נדל”ן מסחרי >>

ח”כ בליאק וזאב שומכר גבשו הצעה ל”הוראת שעה”

 

הח”כ והמתווך ממודיעין דנו בדרכים להקל על מוכרי ורוכשי הדירות בישראל בתקופה הנוכחית, והעלו הצעות לפתרונות דיור למפונים מבתיהם

 

המצב הבטחוני משפיע כמובן גם על המצב הכלכלי, וזאב שומכר, מנכ"ל משרד התיווך שומכר נדל"ן במודיעין, מחפש דרכים להקל, ולו במעט, על מוכרי ורוכשי הדירות בישראל.

לשם כך, ארח שומכר במשרדו במרכז הקבלנים במודיעין את ח"כ ולדימיר בליאק, חבר ועדת הכספים ותושב מודיעין, כדי לחשוב ביחד על דרכים להקל על ציבור מוכרי הדירות בישראל, שתהליך המכירה שלהם כמעט והוקפא עקב המצב, כמו גם על פתרונות דיור אפשריים למפונים מבתיהם.

השניים גבשו יחד הצעה ל"הוראת שעה", מהלך שיוכל להקל על משפרי דיור, בתקופה המאתגרת הנוכחית, לפיה תקופת הלחימה לא תכלל בפרק הזמן שבין מועד הקנייה של דירה שנייה לבין מועד מכירת הדירה הראשונה, ותוארך תקופת הפטור ממס על דירה שנייה.

שומכר ציין כי כך נעשה בעת מגיפת הקורונה, וכי הוא מאמין שכך יש לעשות גם בתקופה הנוכחית.

חבר הכנסת בליאק הביע תקוה, שיוזמה שכזו תוכל להקל על בעלי הנכסים ועל הקונים, שהעסקאות שלהם מתעכבות, בשל המצב הכלכלי והבטחוני השורר כעת בארץ.

השניים דנו גם ברעיונות נוספים, שעשויים להקל על הכיס של רוכשי דירות מקבלנים, בהקלות שיש לתת לאוכלוסיות שונות, כדוגמת תושבי אזורי הלחימה, חיילי מילואים ונפגעי פעולות האיבה, כמו גם בפתרונות דיור לתושבי אזורי הלחימה.

זאב שומכר, שמתמחה בשוק הנדל"ן של מודיעין מזה 24 שנים, מציין ששוק הנדל"ן במודיעין, כמו בכל רחבי הארץ, הושפע מאד מהמצב השורר במדינה. לדבריו, כשעלתה בדעתו דרך להקל על רוכשי ומוכרי הדירות, הוא בחר לשתף את חבר הכנסת בליאק בהצעה, והח"כ קיבל בברכה את היוזמה, ואף ינסה לקדם אותה בערוצים העומדים לרשותו.

 

שומכר ציין לטובה את הנכונות של ח"כ בליאק לפנות זמן מהלו"ז הצפוף שלו, כמו גם את הנכונות שלו לדון ביוזמות שונות, שעשויות להקל על בעלי הדירות בתקופה קשה זו, גם בחזית וגם בעורף.

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים