Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/mcitycoi/public_html/controlers/article.php on line 38
הכלי שחוסך מאות שעות עבודה למשרדי התיווך הגדולים בארץ | לוח 10 - סובב נדלן
חיפוש
 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

הכלי שחוסך מאות שעות עבודה למשרדי התיווך הגדולים בארץ

 

מצבו של ענף הנדל”ן המקומי נמצא בשפל שלא נחווה הרבה מאוד זמן במחוזותינו. קיפאון גדול הנגרם כתוצאה מעליית הריבית ומחירי המקרקעין הגבוהים. תוסיפו לכך את יוקר המחייה הכללי ותקבלו את תמונת הקיפאון המתרחש בחוץ.

 

מצבו של ענף הנדל"ן המקומי נמצא בשפל שלא נחווה הרבה מאוד זמן במחוזותינו. קיפאון גדול הנגרם כתוצאה מעליית הריבית ומחירי המקרקעין הגבוהים. תוסיפו לכך את יוקר המחייה הכללי ותקבלו את תמונת הקיפאון המתרחש בחוץ. סיטואציה זו מייצרת לחץ גדול בקרב משרדי התיווך השונים, ללא קשר לגודלם של המשרדים, כולם נמצאים באותו המצב פחות או יותר, מצב של לחץ ומאבק קשוח על כל קונה פוטנציאלי ואלה, הולכים ומתמעטים לנוכח המשבר. אולם, ברגעים בהם המצב נהיה קשוח הקשוחים ממשיכים ללכת ועבורם קיים אתר "מניבים".

עולם התיווך הנדל"ני

משרד תיווך המקבל לידיו ניהול של מכירת דירה למגורים, יפנה לקהל יעד רחב ביותר, הוא ידאג לפרסם את הנכס בכל פלטפורמה אפשרית ויקבל בברכה את הטלפונים הנכנסים בעקבות כך. אולם, בימים של קיפאון בתחום הנדל"ן למגורים, הפרסום לא בהכרח מניב את התוצאות להן התרגלו משרדי התיווך לקבל. לעומת זאת, כשמשרד תיווך לוקח לידיו מכירה או השכרה של נדל"ן מסחרי, הוא עומד מול קהל יעד מצומצם יחסית וזו אחת הסיבות לכך שאתר "מניבים" עלה לאוויר. האתר חושף את המתווכים לקהל גדול המחפש להשקיע בנכסים מניבים. מדובר בקיצור דרך משמעותי המייצר חסכון עצום בכסף, זמן ולחץ. הסטטיסטיקה של "מניבים" מראה שמתווך המפרסם למשל, משרדים להשכרה באתר, מקבל בתוך שעות ספורות, עשרות טלפונים של לקוחות מתעניינים. כלומר, ב"מניבים" הפרסום אכן עובד. 

מדור נכסים מניבים 

מדור מידע נדלן המהווה חלק מאתר "מניבים", מביא בפני קהל הגולשים, בניהם משרדי התיווך, את מגוון העסקאות הנחתמות בשוק הנדל"ן המסחרי, מנעד המחירים, מיקום הנכסים, שטח הנכסים, המגדל בו הם נמצאים וכו’. בנוסף, נתנים פרטים אודות עסקאות נדל"ן גדולות יותר של נדל"ן מסחרי כמו: מרכזים מסחריים, מגרשים המיועדים לנדל"ן מסחרי ועוד. משרד להשכרה הוא עסקת נדל"ן מסחרי קטנה אולם, עבור הבעלים של הנכס זהו עולם ומלואו והוא מעונין להשכירו בתנאים המניבים ביותר. משרדי התיווך עובדים גם הם על עסקאות גדולות וקטנות כאחד, באותה מידת רצינות ורצון למצא שוכר או קונה. 

שיתוף הפעולה בין משרדי תיווך המעיד על הבעיה בפניה הם נצבים

מי שמעט מכיר מתווכים ומשרדי תיווך יודע שיש בניהם מלחמה גדולה על כל לקוח ולקוח. בעבר, לא היה סיכוי לקיום שיתוף פעולה בין משרדי תיווך, בכל הקשור למכירת נכס גדול, גם אם היה מדובר בהיגיון עסקי. כיום, בשל המצב בתחום המקרקעין למגורים, ניתן לראות שיתופי פעולה, מסוגים שונים, בין משרדי תיווך. שיתופי פעולה אלה קורים בעיקר בנוגע לנכסים המיועדים למגורים ולא בנכסים המיועדים למסחר. הנדל"ן למגורים נמצא בקיפאון המביא את המשרדים להסכים לקיים שיתוף פעולה, כשהם מרוויחים מעט פחות על הנכס ותוך שהם מוותרים לחלוטין על האגו העסקי. בכל הקשור לנדל"ן המסחרי, שיתופי פעולה בין משרדים נצפים פחות, בטח כשמדובר בחברות תיווך גדולות. 

מהפכת כוח האדם

אנו חיים בעידן בו אנשים עובדים נחשבים בלא מעט מקרים לנטל. מכונות משוכללות ומערכות של בינה מלאכותית, נכנסות אט אט בתחומי פעילות רבים, ומחליפות את העובד האנושי. אתר "מניבים" הנו מערכת המסייעת מאוד בתהליך השיווק ויכולה לחסוך, לכל משרד תיווך, את עלויות השכר של עובד או שניים שתחום אחריותם היה ניתור נכסים למכירה או השכרה וניהול תהליך השיווק שלהם. ברגע שפרסום באתר אחד יכול לייצר כמות גדולה של מתעניינים ולבסוף קונה אחד שסוגר עסקה, משרדים יכולים בהחלט לצמצם כוח אדם ולהיתמך יותר על המערכת היעילה והאמינה של אתר "מניבים".
https://menivim.net/

 

 
 
 
יולי לב

יולי לב

mcity

mcity

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים